keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Tumpsahdin

jalkavammaus ..


Moikkaaa! 

 Varmaankin tulee aika lyhyt postaus vanhoilla kuvilla varustettuna. Annika oli meillä eilen ja ratsastin ponin vähän rennommin. Alussa irtojuoksutin ja sit hyppäsin selkään, ilman satulaa. Annika talutti mua ehkä viistoista minuuttia, koska juttelin Kik-messengerissä kavereille ? :D Sen lanitushetken jälkeen kävin kaikki askellajit läpi ja loppukäynnit. 
Tänään sit taas ratsastin ihan kunnolla Oli tosi kylmä keli ja inhottava jäätävä viima, eli mun oli pakko tehä kunnolla töitä kokoajan ettei tolle nakupellelle tulis kylmä.. Tein laukanvaihtoja, tempomuutoksia ja väistöjä käynnissä, ravissa ja muutaman laukassa. Nagis oli hyvin kuulolla kokoajan ja oli herkkänä avuille alusta asti. Loppuvaiheessa mulla kuitenkin herkis keskittyminen. Laukkailin pitkillä ohilla ja olin vaihtamassa suuntaa, niin eiköhän poni lähde alta toiseen suuntaan ja sieltä sit tulin alas polvilleni. Suutahdin itelleni hiukan ja odottelin suunnilleen vartin ajan kiukun laantumista ja sillä ajalla laukkuutin ponin irtona Annikan kanssa. Loppulaukanvaidot tein vielä onnistuneesti ja ravailin eteen-alas
Loppujenlopuks oon tosi tyytyväinen itteeni ja Nagikseen, koska sain sen klippauksen jälkeen ekaa kertaa hikiseks, eli kunnolla on töitä tehty! Nyt vielä illalla kengitys ja seuraavaan ratsastuskertaan

 Ei tästä nyt kauheen lyhyt tullut...

♥ Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti